Tilmelding til 10. klasse på Klostermarksskolen

10. klasse på
Klostermarksskolen

BEMÆRK VENLIGST:

Alle pladser til vores 10. årgang skoleåret 2024-2025 er pr 8. januar 2024 fuldt bookede.

Det er fortsat muligt at tilmelde sig på linket her på siden, men tilmeldinger modtaget efter 8. januar 2024 vil blive sat på venteliste og prioriteret efter tilmeldingsdatoen.

I vil blive kontaktet, hvis der opstår mulighed for en plads.

Kære elever og forældre med interesse i 10. klasse 2024/25 på Klostermarksskolen.

Ønsker I en plads i 10. klasse 2024/25 på Klostermarksskolen, bedes I udfylde og indsende formularen nedenfor.

Som bekræftelse på indmeldelsen, vil I senere modtage et indbetalingskort pr. mail på 7.050 kr. Dette dækker skolepenge for august og september måned 2024 samt 1. rate af studieturen. (Skolepenge er 2x 2.025 kr. og 1. rate til studieturen er 3.000 kr.)

Betaling skal ske senest 8 hverdage efter modtagelsen af indbetalingskortet.

Det skal oplyses, at det indbetalte beløb ikke returneres, dersom tilmeldingen senere trækkes tilbage.

Studieturen ligger i starten af skoleåret og er en rejse til udlandet. Prisen for turen vil være ca. 6.000 kr.

Vi afholder et samlet forældre- og elevmøde for indskrevne elever 22. april 2024. Indbydelse vil blive udsendt pr. mail inden mødet.

Skulle I have behov for en afklarende samtale eller har yderligere spørgsmål, er I velkommen til at kontakte skolens kontor på telefon 9631 1818.

Klostermarksskolen

Skoleleder Lars Peter Nitschke samt 10. klasse teamet.

Tilmeldingsformular

Indmeldelsesblanket til 10. klasse 2024/25 på Klostermarksskolen
(Oplysningerne behandles fortroligt internt på skolen)

ELEVEN

Sprogfag i 9. klasse

Forældreforhold

MOR

FAR

Spørgsmål vedr. skolegang

Der er meget at tænke på i forbindelse med et skoleskift, og vi gør os store anstrengelser for at forberede os bedst muligt til at modtage og tilrettelægge et godt og udviklende skoleforløb for hver enkelt elev.

I den forbindelse er det vigtigt, at vi ved mest muligt om jeres barn, om der eksempelvis har været kontakt til speciallæger, psykologisk rådgivning, talepædagog, specialundervisning eller andet, der kan have betydning for vores opmærksomhed til netop jeres barn.

Derfor beder vi jer også udfylde nedenstående få punkter: