Tilmeld Åbent Hus på Klostermarksskolen 10. klasse

BEMÆRK VENLIGST:

Alle pladser til vores 10. årgang skoleåret 2024-2025 er pr. 8. januar 2024 fuldt bookede, og derfor er kommende Åbent Hus arrangement vedr. dette skoleår aflyst.

Nedenfor kan man melde sig til Åbent Hus arrangementer for skoleåret 2025-2026.

Klostermarksskolen 10. klasse er et år med fællesskab og høj faglighed. Vores mål er, at du udvikler dig fagligt, personligt og socialt.

Vi ved, at man lærer bedst, når man er tryg og trives socialt. Derfor har vi fokus på, at alle kommer med i fællesskabet. Vores elever kommer fra mange steder i regionen, og vi ryster jer sammen med udflugter, fællesarrangementer og studietur.

For os hænger et højt fagligt niveau tæt sammen med lysten til at lære. Vores engagerede lærere vil stille krav, men tilpasser undervisningen til dine behov.

Vi tilbyder en række spændende valgfag, som løber i 5 uger, så du kan prøve nye ting i løbet af året. Løbeskole, iværksætteri, fotografi, filmskole, skak, mindfullness og meget mere – du vil helt sikkert kunne finde noget, der interesserer dig.

Vores hjemmeside kan fortælle meget, men ikke alt. Derfor vil vi gerne invitere jer til vores Åbent Hus arrangement, hvor I kan se skolen og høre personale og elever fortælle om livet på Klostermarken 10.

Tilmeld jer nedenfor – Vi glæder os til at se jer.